måndag 30 juni 2008

åter till pluggandet..

.. tiden går så fort att tanken faktiskt har slagit en att det bara är drygt ett halvår kvar av min mamma-lediga tid med min lilla bebis..

sen är det skolbänken som åter igen kallar. Och eftersom jag helt av allt inte vill plugga någe mer så blir ju inte saken nå bättre. bäst skulle det vara om jag fick läsa distans mot luleå men det finns ju naturligtvis inte någon sådan utblidning där, ej heller i Umeå. bara distans utbildningar för förskolelärare och fritidspedagoger.. Och jag vill ju faktist gå till lärare, så om jag inte gör det så är jag ju både lat och dum som betalar något som inte riktigt är min grej.

Idag har ett litet ljus dock tänts.. det finns samma utbildning som jag går, på distans mot Härnösand! Tänk om jag skulle komma in där, så underbart det skulle vara..

men den som lever får se=)

Inga kommentarer: